شناسهٔ خبر: 16746 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

احتمال خروج نمایشگاه کتاب از مصلی کمرنگ شد

رئیس شورای شهر تهران که به همراه وزیر صنعت و جمعی از مسئولان وزارت ارشاد از امکانات شهر آفتاب بازدید کرد، نسبت به امکان برگزاری نمایشگاه کتاب در این مکان اظهار تردید کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمدمسجد جامعی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و همایون امیرزاده، مشاور علمی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر جمعه از محل شهر آفتاب بازید کردند.

مسئولان یادشده در این بازدید از روند اجرایی پروژه شهر آفتاب، دیدن کردند و امکان‌سنجی برای انتقال نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به این محل صورت گرفت.

رییس شورای شهر تهران در این بازدید عنوان کرد: باید نظام بهره‌برداری را با مشارکت بخش خصوصی پیش‌بینی کنیم و با شکل‌گیری این نظام، برخی نمایشگاه‌ها به این محل منتقل و معضلات فعلی نمایشگاه بین‌المللی و مصلی برطرف خواهد شد.

مسجد جامعی در پایان درباره امکان برگزاری نمایشگاه کتاب در این مکان گفت: با این وضعیت فکر نمی‌کنم نمایشگاه کتاب در سال آینده در این مکان برگزار شود.

نظر شما