شناسهٔ خبر: 16985 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برد پیت و لوپیتا نیونگو در فیلمی با موضوع مهاجرت

برد پیت بازیگر سرشناس و تهیه کننده برنده اسکار فیلم «۱۲ سال بردگی» یک بار دیگر با بازیگر برنده اسکار همان فیلم، همکاری خواهد داشت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛  ظاهرا تجربه حضور در یک کار مشترک به شدت برای لوپیتا نیونگو و برد پیت خاطره انگیز بوده. به حدی که آنها می خواهند یک بار دیگر با هم همکاری شوند. اما نیونگو این بار به جرگه تهیه کنندگان خواهد پیوست. قرار است او با همکاری کمپانی ساخت فیلم برد پیت، «پلن بی» حقوق ساخت فیلم از روی کتاب منتخب حلقه منتقدان ۲۰۱۳ آمریکا، «امریکانا» را بخرد. این کتاب نوشته چیماماندا انگوزی آدیشیه است. داستان این کتاب «روایت عشق ایفملو و اوبینزه است که در نیجریه زندگی سختی دارند. فضای بسته کشورشان آنها را مجبور به مهاجرت می کند. ایفملو به آمریکا می رود. جایی که اگرچه در ابتدا تحصیلات موفقی را برایش به ارمغان می آورد اما برای اولین بار با واژه «سیاه» مواجه می شود. اوبینزه هم می خواهد در آمریکا به ایفملو بپیوندد اما آمریکای بعد از ۱۱ سپتامبر چندان مشتاقانه از مهاجران پذیرایی نمی کند و او مجبور می شود برای زندگی به لندن برود. ۱۵ سال بعد آنها باز هم دیگر را می بینند. در یک نیجریه دموکرات. حالا آنها می خواهند عشق به همدیگر را همسو با عشق به کشورشان کنند».
البته حضور لوپیتا نیونگو در تیم تهیه کنندگان به این معنا نیست که خودش در فیلم بازی نخواهد کرد. بازیگر برنده اسکار فیلم «۱۲ سال بردگی» در رابطه با بازی و تهیه این فیلم می گوید: « یک افتخار بزرگ است که می توانم کتاب فوق العاده خانم آدیشیه را روی پرده نقره ای ببرم». او اشاره می کند که صفحه به صفحه با کاراکترهای اصلی کتاب همراه شده است . تجربه منحصر به فرد آنها از مهاجرت را با لذت خوانده است. اگرچه هنوز مشخص نیست که دیگر بازیگران این فیلم چه کسانی هستند اما به نظر باید برای نقش های اصلی در میان نامزدها و برندگان اسکار جست و جویی انجام داد. نیونگو امسال در فیلم «بدون توقف» نقش یک مهماندار هواپیما را بر عهده داشت و تا چندی دیگر برای بازی در فیلم جدید جنگ ستارگان مقابل دوربین جی جی آبرامز خواهد رفت.

نظر شما