شناسهٔ خبر: 17020 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ایران در آینه» ابراهیم حقیقی

ابراهیم حقیقی طراح گرافیک و عکاس از برپایی تازه ترین نمایشگاه عکس‌هایش در سال جاری خبر داد که با موضوع ایران برپا خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ ابراهیم حقیقی طراح گرافیک و عکاس درباره برپایی نمایشگاهی از عکس‌هایش گفت: این نمایشگاه شامل عکس هایی است که طی چهار سال اخیر با موضوع ایران عکاسی کرده‌ام.

این طراح گرافیک که عنوان «ایران در آینه» را برای پنجمین نمایشگاه عکس‌هایش برگزیده است درباره انتخاب گالری مناسب برای این نمایشگاه افزود: هنوز در این زمینه به نتیجه قطعی نرسیده ام اما به احتمال زیاد این نمایشگاه را در فرهنگسرای نیاوران برپا خواهم کرد.

خالق نشان تئاترشهر درباره انتخاب فرهنگسرای نیاوران برای نمایش آثارش اظهار کرد: این مجموعه آثار در ابعاد بزرگ حدود یک متر و نیم در یک متر و نیم تا یک متر و نیم در سه یا چهار متر خواهد بود که به همین دلیل باید دیوارهای بلندی برای نمایش این آثار در اختیار داشته باشم و فرهنگسرای نیاوران دارای این ویژگی است.

طراح تیتراژ سریال «یوسف پیامبر» و «مدار صفر درجه» در پایان تعداد آثارش در این نمایشگاه را حدود 20 تا 25 قطعه عنوان و از ذکر جزئیات بیشتر درباره آنها تا زمان برپایی نمایشگاه خودداری کرد.

حقیقی از سال 89 تاکنون چهار نمایشگاه عکس که حاصل سفرهایش بوده، برپا کرده است و اکنون خود را برای برپایی پنجمین نمایشگاه از عکس‌هایش آماده می کند.

ابراهیم حقیقی متولد 13 مهر 1328 تهران و فارغ‌التحصیل دانشکده‌ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال 1354 است. وی در طی سال‌ها، فعالیت خود را در بخش‌های مختلف طراحی صحنه‌ فیلم و سریال، تیتراژ فیلم‌های سینمایی، مدیریت هنری و طراحی جلد کتاب، ساخت فیلم، طراحی پوستر، عکاسی، نقاشی و ... متمرکز کرده‌ است.

نظر شما