شناسهٔ خبر: 17022 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آلبوم افتخاری منتظر مجوز ارشاد

آلبوم «پادشاه فصل‌ها» علیرضا افتخاری که قرار بود فروردین‌ماه منتشر شود، با مشکلاتی که در مجوز آن پیش آمده وضعیت نامعلومی دارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل ازفارس؛ صدرالدین حسین خانی مدیر شرکت ایران گام و تهیه کننده آلبوم «پادشاه فصل‌ها» دلیل تاخیر انتشار آخرین آلبوم علیرضا افتخاری را این چنین عنوان کرد: روند انتشار آلبوم «پادشاه فصل‌ها» به دلیل برخی اصلاحاتی که از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد  به این آلبوم وارد شده، با تاخیر مواجه شده است.

وی افزود: البته دلیل دیگر تاخیر انتشار «پادشاه فصل‌ها» اصلاحات و اضافاتی بود که به کار اضافه شد و چند قطعه دیگر را در این آلبوم اضافه کردیم.

مدیر شرکت ایران گام در خصوص زمان دقیق انتشار این آلبوم گفت:‌ در حال حاضر منتظریم تا مجوز آلبوم از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر شود و به محض دریافت مجوز نسبت به انتشار و پخش آن اقدام خواهیم کرد.

براساس این گزارش اصلاحات دفتر موسیقی ارشاد در حالی به این آلبوم وارد شده که اسفندماه سال گذشته کنسرت «پادشاه فصل‌ها» برگزار شده بود.

آلبوم «پادشاه فصل‌ها»  شامل 12 قطعه از جمله « بی تو بودن»، « سولو سنتور بی بی چون»، « بی بی جون»، « پاییز»، « دوره گرد»، « کنج تنهایی»، «سولو سنتور ماهور»، «قاصد تلخ»، «نفرین به سفر»، «رها»، «ریرا» و «پیوند عمر» می‌شود.

اشعار این آلبوم از سروده‌های شاعرانی چون محمد سلمانی، احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث، علیرضا اخلاقی، نیما یوشیج و حافظ انتخاب شده است.

در این آلبوم که با تنظیم و آهنگسازی حسین پرنیا آماده شده است، نوازندگانی چون ارسلان کامکار (ویلن و بربط)، علیرضا خورشیدفر (کنترباس)، صائب کاکاوند ( تار و بم تار)، پژمان پرنیا ( تنبک)، حسین پرنیا (سنتور) و کریم باقری (ویلن سل) حضور دارند.

نظر شما