شناسهٔ خبر: 17033 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی در هفته جاری انتخاب می‌شود

هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی در هفته جاری در مورد انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که پیشتر از معرفی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی تا پایان خرداد خبر داده بود، در این باره گفت: به احتمال بسیار زیاد هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی تا پایان هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد و در مورد انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم‌گیری خواهد کرد.

همچنین به گفته وی، هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی اخیراً و با عضویت مهدی قزلی در آن که با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، تکمیل شده است. در حال حاضر اعضای هیئت امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی عبارتند از: سیدعباس صالحی (رئیس)، محمدعلی زم، محمدهادی ایازی، سیدمجید حسینی، ابراهیم حسن‌بیگی، اسماعیل امینی، مصطفی رحماندوست، محمد حسنی و مهدی قزلی.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین حال گفت: انتخاب یکی از این افراد به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی منوط به تشکیل جلسه هیئت امنا و تصمیم‌گیری آنها در این خصوص است.

بنیاد ادبیات داستانی که در جلسه اخیر هیئت امنا به «بنیاد شعر و ادبیات داستانی» تغییر نام داد، از آذرماه 1392 تاکنون بدون مدیرعامل به فعالیت خود ادامه داده است؛ سه ماه بعد از استعفای محمد حسنی از این مسئولیت بود که هیئت امنا تشکیل جلسه داد و با این استعفا موافقت کرد.

نظر شما