شناسهٔ خبر: 17056 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برزیده بعد از «مزارشریف» ، سریال «متوسلیان» را می‌سازد

کارگردان سریال «حاج احمد متوسلیان» گفت: سیناپس اولیه این سریال نگارش شده و پس از فیلم سینمایی «مزار شریف» تولید این کار را شروع می‌کنیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ عبدالحسن برزیده کارگردان سریال «حاج احمد متوسلیان» درباره آخرین جزییات این سریال گفت: گروه تحقیق و پژوهش این سریال همچنان مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه هستند تا از چند ماه آینده نگارش این سریال به صورت کامل آغاز شود.

وی با اعلام این خبر که سیناپس اولیه این سریال نوشته شده، افزود: تولید این سریال پس از فیلم «مزار شریف» آغاز می‌شود.پژوهش میدانی «حاج احمد متوسلیان»باقی مانده است که پژوهش‌های میدانی گروه‌ نویسندگی شامل سفر و تحقیق به خوزستان، لبنان و سوریه است که باید انجام شود تا نگارش آن به سرانجام برسد.

تهیه‌کننده سریال حاج احمد متوسلیان پیش از این اعلام کرده بود: با برنامه‌ریزی انجام شده اواخر تیرماه تاییدیه سیمافیلم برای پیش‌تولید و آغاز ساخت این سریال را خواهیم گرفت و اوایل مرداد ماه نیز پیش‌تولید آن را براساس متن فیلمنامه شروع می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این سریال سعی ما این است که عملیات‌های مهم و حساسی از جمله عملیات‌های فتح‌المبین، بیت‌المقدس و محمدرسول‌الله و همچنین چگونگی آزادی خرمشهر را بتوانیم به تصویر بکشیم.

داودی با بیان اینکه کارگردانی این سریال را عبدالحسین برزیده بر عهده دارد، گفت: در مرحله اول نحوه رسیدن شهید متوسلیان به خرمشهر را آغاز می‌کنیم و با حرکت به سمت مرزها کار را ادمه می‌دهیم تا در پایان به محاصره کامل خرمشهر و آزادی این شهر سریال را خاتمه می‌دهیم.

نظر شما