شناسهٔ خبر: 17065 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«کرم ابریشم» رولینگ در راه انتشار

در حالی که جدیدترین کتاب جی کی رولینگ با عنوان «کرم ابریشم» به زودی منتشر می شود، دو فصل از این کتاب به صورت آنلاین منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ جی کی رولینگ بار دیگر کتابی کارآگاهی را با نام مستعار رابرت گالبرایت و با عنوان «کرم ابریشم» منتشر می‌کند. این کتاب 19 جون (29 خرداد) به بازار می آید.

دو فصل از این کتاب به صورت رایگان و دو هفته پیش از انتشار کتاب، به صورت آنلاین منتشر شده است.

در این داستان کارآگاه بازنشسته کورموران استرایک بار دیگر با موضوعی جدید روبه رو می شود. این سرباز سابق که بعد کارآگاه شد، با رابین منشی‌اش و این بار با یک روزنامه نگار به نام دومینیک کالپپر همراه شده است. او در حال بررسی مستنداتی است که از سوی یک کارآگاه زن که همتای اوست برایش فرستاده شده است.

اولین کتاب رولینگ با نام مستعار گالبرایت با عنوان «آوای فاخته» داستان کشته شدن یک مدل بود. در همین رمان برای اولین بار کارآگاهی به نام کورموران استرایک خلق شد.

دو سال پیش و در زمان انتشار رمان «آوای فاخته» استقبالی از این کتاب به عمل نیامد، اما وقتی نوشته شدن این داستان توسط رولینگ لو رفت، این کتاب بلافاصله در جهان ترجمه و منتشر و پرفروش شد. این کتاب پس از اولین تجربه رولینگ در نوشتن کتابی برای بزرگسالان با عنوان «جای خالی ناگهانی» منتشر شد و چون با نام مستعار به بازار آمده بود، کسی نمی دانست نویسنده واقعی آن رولینگ است.

این نویسنده پرفروش که مجموعه «هری پاتر» را خلق کرده قصد دارد داستان‌های کارآگاهی‌اش را با نام گالبرایت ادامه دهد و «کرم ابریشم» دومین کتاب او از این دست است.   

نظر شما