شناسهٔ خبر: 17081 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«فضای مرده» در کتابفروشی‌ها منتشر شد

انتشارات آذرباد در نظر دارد تا مجموعه‌ای از داستان‌های مختلف «فضای مرده»، اثر بی.کی اونسن را روانه بازار نشر کند. اولین قسمت از این مجموعه با نام «قربانی» به بازار کتاب راه یافته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ انتشارات آذرباد که چندی پیش از گرانی کاغذ و ایجاد مشکلات متعدد برای چاپ آثارش خبر داده بود، با انتشار چند مجموعه از کتاب‌های تخیلی ترسناک، فعالیت خود را از سر گرفت. «فضای مرده» یا همان «Dead Space» یکی از مجموعه‌های در دست چاپ این انتشارات است که قسمت نخست آن با نام «قربانی» روانه بازار کتاب شده است.

ین انتشارات قصد دارد در آینده نزدیک دو جلد دیگر از این مجموعه را نیز روانه بازار نشر کند. در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم:

«آن موجود به سمتش حمله‌ور شد و او از سر راه آن کنار پرید. موجود محکم به دیوار اتاق دایره شکل خورد و دیوار با صدایی مهیب فرو ریخت. او درحالی‌که تمام تنش درد می‌کرد، از زمین برخاست و لنگان‌لنگان به سمت دیگر اتاق رفت. قد آن موجود دو برابر اندازه‌ یک انسان بود.

درحالی‌که دستان خاردار و چسبناکش را تکان می‌داد، می‌توانست با سرعت بالایی حرکت کند. او دید که موجود برگشت، خودش را آماده کرد و درحالیکه گام‌هایش زمین را می‌لرزاند به سویش حمله‌ور شد. تا آخرین لحظه‌ ممکن صبر کرد و دوباره از سر راه آن کنار پرید، اما این‌بار دستش به یکی از خارهای موجود گرفت و زخم شد. هیولا از خشم نعره‌ای کشید و دوباره برگشت که با او رو در رو شود. او که دست زخمی‌اش را با دست دیگرش گرفته بود گفت : «خیله خب. حالا دیگه نوبت منه... .»

نظر شما