شناسهٔ خبر: 17120 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولين گردهمایی مسئولان و صاحب نظران رشته حقوق برگزار می‎شود

اولين گردهمایی مسئولان و صاحب نظران رشته حقوق به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‎شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ گروه حقوق پژوهشگاه حوزه  و دانشگاه با دعوت از رؤسای دانشکده‌های حقوق و مدیران گروه‌های علمی در رشته‌های مختلف حقوق و فقه و مبانی حقوق اولين گردهمايي مسئولان و صاحب نظران اين رشته در قم را روز پنج شنبه ۲۲ خردادماه برگزار مي كند.

 حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسين جوان آراسته مدير گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفتگو با واحد خبر روابط عمومي گفت: اين گردهمايي با هدف آشنایی بیشتر مسئولان با یکدیگر و نیز تبادل اطلاعات در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی برگزار مي شود.
وي همچنين افزود: اميدوارم در اين جلسه  دبيرخانه اي تشكيل شود كه بتواند ضمن استمرار اين گردهمايي ها به افزايش تعاملات علمي ميان اعضاء كمك نمايد.
شايان ذكر است پرديس فارابي دانشگاه تهران، دانشگاه قم، دانشگاه مفيد، پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي، دانشگاه آزاد اسلامي واحد قم، دانشگاه پيام نور استان قم، جامعه المصطفي(صلوات الله عليه) العالميه و مركز تحقيقات زن و خانواده و چند مركزعلمي پژوهشي ديگر از جمله مراكزي هستند كه براي حضور در اولين گردهمايي از آنان دعوت به عمل آمده است.

نظر شما