شناسهٔ خبر: 17158 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تکلیف اکران های عید فطر معلوم شد

فیلم‌های سینمایی «کلاشینکف»، «امروز» و «فرشته ها با هم می آیند» 3 اثری هستند که در نوبت اکران عید سعید فطر در سالن‌های سینمایی تهران و شهرستان‌های نمایش داده می‌شوند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان این مطلب که 3 فیلم از 5 فیلم اکران عید فطر مشخص شده است، گفت: «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی در گروه آزادی، «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی در گروه استقلال و «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی در گروه آفریقا، برای اکران عید فطر قرارداد بستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 2 فیلم سینمایی برای سرگروه‌های قدس و فرهنگ باقی مانده که به زودی نام این 2 فیلم نیز اعلام می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: فیلم های «تجریش ناتمام» به کارگردانی پوریا آذربایجانی بعد از «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در گروه استقلال و «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی بعد از فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی در گروه قدس اکران می شوند.

فرجی در پایان گفت: در این جلسه شورای صنفی نمایش، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و محمد احسانی معاون نظارت و ارزشیابی حضور داشتند.

نظر شما