شناسهٔ خبر: 17199 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولین فیلم بلند تک‌لوکیشن ایرانی آماده نمایش شد

تهیه کننده فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» با اشاره به اینکه تمام مراحل فنی فیلم تمام شده است، گفت: این فیلم اولین فیلم بلند تک‌لوکیشن ایرانی است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ سیدجلال چاوشیان تهیه کننده فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» درباره مراحل پایانی ساخت این فیلم به کارگردانی علی شاه‌حاتمی گفت: با ساخت موسیقی متن توسط فرهاد هراتی و انجام صداگذاری توسط محسن روشن این فیلم سینمایی به طور کامل تمام شد و آماده ارائه به سازمان سینمایی برای دریافت پروانه نمایش است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که این فیلم به صورت تک‌لوکیشن و تک  بازیگر ساخته شده سرعت کار بالا بود و حدوداً طی 15 جلسه به صورت شبانه‌روزی کار تولید انجام شد و پایان یافت.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عوامل فیلم همه هماهنگ بودند و مونتاژ فیلم به صورت همزمان انجام شود و با توجه به اینکه فیلم به صورت تک‌لوکیشن فیلمبرداری می‌شد نیازی به رج زدن در کار وجود نداشت و این امر امکان مونتاژ همزمان را فراهم کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: موسیقی کار توسط فرهاد هراتی ساخته شده و کار چند روز قبل تمام شد و فیلم آماده دریافت پروانه نمایش است و تا آخر این هفته نسخه‌ای از فیلم برای دریافت پروانه نمایش ارسال می‌کنیم.

چاوشیان یادآور شد:‌چون موضوع فیلم موضوع روز است از این‌رو هر زمانی که زودتر باشد و امکان آن فراهم باشد برای اکران فیلم اقدام خواهیم کرد

وی همچنین در توضیحاتی درباره این فیلم افزود: این فیلم اولین فیلم بلند تک‌لوکیشن ایرانی است و احتمالاً نمونه‌ای از این فیلم که در ژانر طنز باشد در جهان ساخته نشده و یا اینکه من تاکنون ندیده‌ام البته این نوع فیلم‌سازی در دنیا وجود داشته اما نکته‌ای که وجود دارد این است که هیچ‌کدام از این فیلم‌ها در ژانر طنز نبوده و این برای اولین‌بار تجربه می‌شود.

چاوشیان خاطرنشان کرد: البته این یک کار تجربی است و ما منتظر تا نظر مخاطبان و کارشناسان در مورد این فیلم را ببینیم.

به گزارش فارس، اکبر عبدی در نقش اصلی این فیلم بازی می‌کند و میلاد کی‌مرام، یوسف مرادیان، فریبا طالبی، علی درستکار، المیرا عبدی، معصومه قاسمی و ابراهیم شفیعی صداپیشگان فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» هستند.

نظر شما