شناسهٔ خبر: 17348 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نیاز دانشگاه خوارزمی به 5 میلیارد تومان بودجه تجهیزات

رئیس دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: به دلیل فرسوده بودن بیشتر ساختمان‎ها و خوابگاه‎های دانشگاه، امسال را به عنوان سال تعمیرات درنظر گرفته‎ایم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمدعلی سبحان اللهی گفت: دانشگاه خوارزمی از دانشگاه هایی است که سابقه ۹۰ ساله دارد و خیلی قدیمی است بر همین اساس ساختمان ها و خوابگاه های آن بسیار فرسوده بوده و نیاز به تعمیرات اساسی دارد .

وی ادامه داد: حتی برخی از ساختمان های جدید این دانشگاه در استان البرز مانند بلوک های خوابگاهی و ساختمان های آن نیازمند بازسازی و بهسازی است .

رئیس دانشگاه خوارزمی افزود: برای تعمیر و تجهیز ساختمان و بلوک های خوابگاهی این دانشگاه ۵ میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است که در صورت تامین بودجه تعمیر و تجهیز انجام خواهد شد .

وی در خصوص کمبود بودجه این دانشگاه نیز گفت: سال گذشته با کمک دولت بودجه جاری دانشگاه تامین شده و مشکل دانشگاه در این زمینه حل شد اما امسال هنوز تخصیص ها مشخص نشده است .

درحال حاضر  ۲۶ بلوک خوابگاهی دانشگاه خوارزمی نیازمند بازسازی و بهسازی است قدمت برخی از خوابگاه های آن هم بالای ۵۰ سال است. ساختمان های دانشگاه نیز به دلیل سابقه ۹۰ ساله دچار فرسودگی شده و نیازمند تعمیر، تجهیز و حتی بازسازی است.

نظر شما