شناسهٔ خبر: 17473 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نقدی بر طلاق با یک تله‌فیلم

فیلم تلویزیونی «معصومانه در خواب» به تهیه کنندگی محسن دانشور و کارگردانی محمد بصیری در مرحله پیش‌تولید قرار گرفت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ مهدی کریمی مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو در توضیح این خبر گفت: پیش‌تولید فیلم تلویزیونی «معصومانه در خواب» آغاز شده و چند هفته دیگر ادامه خواهد داشت. این اثر به کارگردانی محمد بصیری یک طنز اجتماعی هدفمند است كه می‌كوشد در كنار روایت داستانش پیام‌های اخلاقی و ارزشی هم به مخاطب بدهد.

وی افزود: این تله‌فیلم که فیلمنامه آن را فرهاد طب‌نوری نوشته است درباره فریدون جوانی بیست و چند ساله است که مادرش به دلیل طلاق او را در همان دوران کودکی ترک کرده و با پدر پیر و دستفروش خود اسد زندگی می‌کند. او که بعد از طلاق مِهر مادری را در زندگی خود احساس نکرده، دستخوش آسیب‌های شدید اجتماعی قرار می‌گیرد و نسبت به مرگ پدربزرگش هم بی‌تفاوت است، اما روزگار ماجرای دیگری را برای او رقم می‌زند.

کریمی یادآور شد: طب‌نوری از فیلمنامه‌نویس‌های خوب کشور است که آثاری مثل «مجنون لیلی» و «پروانگی» قاسم جعفری و «سه درجه تب» حمیدرضا صلاحمند را در کارنامه خود دارد. او در این تله‌فیلم تلاش می‌کند با بیانی شیرین و جذاب بخشی از معضلات اجتماعی امروز را نیز به بوته نقد بکشد.

به گفته مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو، تاکنون حضور سعید پیردوست، مهران رجبی و حشمت آرمیده در این تله‌فیلم قطعی شده و  تا پایان خرداد تکلیف نقش‌های اصلی این فیلم هم روشن خواهد شد.

نظر شما