شناسهٔ خبر: 17490 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وزیر اطلاعات درباره استعلام روسای دانشگاهها توضیح داد

نماینده کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر اطلاعات در این کمیسیون حاضر شد و درباره دانشجویان ستاره‌دار و استعلام روسای دانشگاه ها و انتصاب هراتی در دانشگاه آزاد توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ عبدالوحید فیاضی در خصوص جزئیات جلسه کمیسیون آموزش با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد گفت: وزیر اطلاعات به‌منظور ارائه توضیحات درباره دو مساله یکی دانشجویان ستاره‌دار و دیگری استعلامات در خصوص روسای دانشگاه ها و افرادی مانند هراتی که در دانشگاه آزاد منصوب شده بودند در کمیسیون آموزش حاضر شد.

وی ادامه داد: در خصوص دانشجویان ستاره دار مباحثی از سوی وزیر علوم مطرح شده بود و ابهاماتی وجود داشت که وزیرعلوم عنوان کرده بود وزارت اطلاعات باید مسائل این افراد را با دلایل اعلام کند و به برخی از مسایل مربوط به این دانشجویان وزارت اطلاعات پاسخ نداده است که وزیر اطلاعات حاضر شده و دراین خصوص توضیحاتی را ارایه کرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع دیگر درباره استعلام برای روسای دانشگاه ها و انتصاب هراتی در دانشگاه آزاد بود که وزارت اطلاعات دراین خصوص نیز توضیحاتی را ارایه کرد.

نظر شما