شناسهٔ خبر: 17498 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بدهی ۴ میلیون یورویی ایران به ناشران خارجی پرداخت شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پرداخت بدهی ناشران خارجی با مساعدت بانک مرکزی خبر داد و گفت: با توجه به این موضوع، تمامی مطالبات نمایشگاه‌های گذشته پرداخت شده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز، ۲۶ خرداد ماه، در حاشیه رونمایی از «دانشنامه مطبوعات »در محل وزارت ارشاد در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت بدهی ناشران خارجی گفت: چهار میلیون یورو مطالبات باقی‌مانده بود که خوشبختانه با توجه ویژه بانک مرکزی این مطالبات پرداخت شد. با توجه به این موضوع، تمامی مطالبات نمایشگاه‌های گذشته پرداخت شده است.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری از سوی خبرنگاران مبنی بر بازگشایی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گفت: در دولت دو بخش با انجمن صنفی روزنامه‌نگاران برخورد دارند که یکی از آنها وزارت ارشاد و دیگری وزارت کار است و تا آنجا که من می‌دانم در دولت هیچ اراده‌ای مبنی بر جلوگیری از بازگشایی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران وجود ندارد.

وی همچنین درباره توقیف نشریات در هیئت نظارت بر مطبوعات تصریح کرد: من بارها اعلام کردم که توفیق نشریات آخرین راه‌حل است و ما راه‌های دیگری برای برخورد با تخلف مطبوعات داریم.

برچسب‌ها:

نظر شما