شناسهٔ خبر: 17567 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات برگزاری ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی اعلام شد

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها،جزئیات برگزاری ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی را در ماه رمضان اعلام کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، مجید قریشی گفت: طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی–سیاسی در سال ۹۳ با هدف ارتقای سطح معلومات فرهنگی-سیاسی و معرفت دینی دانشجویان فعال در عرصه های فرهنگی دانشگاه های سطح کشور، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح بزرگ در ۲ بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می شود، افزود: برای این دوره آموزشی سرفصل های درسی و کارگاه های آموزشی متفاوت و گوناگونی طراحی شده است.

قریشی گفت: دوره غیرحضوری این طرح شامل آموزش مجازی در پایگاه مرکز آموزش های مجازی نهاد رهبری در دانشگاهها برنامه ریزی کرده ایم که از اول تیرماه تا ۲۱ مهر سال جاری این دوره غیر حضوری اجرا خواهد شد. برای تشویق دانشجویان شرکت کننده در سامانه آموزش مجازی طرح ضیافت در بازه زمانی اول تا ۳۰ تیرماه، مشوق هایی در نظر گرفته شده که در شیوه نامه اجرایی آموزش های مجازی به دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ابلاغ شده است.

به گفته معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، بخش دوم یا بخش حضوری ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی-سیاسی دانشگاه های کشور در قالب اردوهایی در سطح دانشگاه و یا استان دانشجویان شرکت کننده تدارک دیده شده و بنا بر تصویب شوراهای استانی نهاد نمایندگی رهبری، دوره های حضوری ممکن است در مشهد مقدس و یا سایر استان ها برگزار شود.

نظر شما