شناسهٔ خبر: 17606 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همایش آشنایی دانش آموزان با رشته‎های دانشگاهی در دانشگاه امیرکبیر

همایش آشنایی دانش آموزان با رشته‎های فنی مهندسی از 14 تیرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا، همایش معرفی رشته های دانشگاهی به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان و جذب نخبگان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از روز شنبه ۱۴ تیرماه آغاز می شود و تا روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

دانش آموزان علاقه مند می توانند از ساعت هشت و نیم تا ۱۳ روزهای تعیین شده به دانشگاه صنعتی امیرکبیر مراجعه کرده و اطلاعات لازم درباره رشته های موردنظر خود را از استادان دانشکده های مختلف کسب کنند.

براساس برنامه زمان بندی ، معرفی رشته های مهندسی معدن و متالورژی، مهندسی نفت و مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت در روز شنبه ۱۴ تیرماه و معرفی رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی دریا و مهندسی هوا و فضا نیز در روز یکشنبه ۱۵ تیرماه صورت می گیرد.

معرفی رشته های مهندسی شیمی، مهندسی نساجی و مهندسی پلیمر و رنگ در روز دوشنبه ۱۶ تیرماه و معرفی رشته های مهندسی برق، مهندسی هسته ای و فیزیک و مهندسی عمران و محیط و زیست در روز سه شنبه ۱۷ تیرماه خواهد بود.

رشته های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، ریاضی و علوم کامپیوتر و مهندسی پزشکی نیز در روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه به دانش آموزان معرفی خواهد شد.

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این همایش برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکی www.aut.ac.ir مراجعه کنند.

نظر شما