شناسهٔ خبر: 17640 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«جنگ جهانی Z» از راه می‌رسد

ترجمه رمان «جنگ جهانی Z» که چندی پیش فیلم سینمایی اقتباس‌شده از آن در سطح بین‌الملل اکران شد، برای چاپ در کشور آماده می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ رمان «جنگ جهانینوشته مکس بروکس است که در سال 2013 فیلمی با اقتباس از آن، به کارگردانی میتو مایکل کارناهال و با همین نام ساخته شد. بازیگر اصلی این فیلم نیز براد پیت بازیگر مطرح هالیوودی بود.

داستان این رمان درباره شیوع بیماری زامبی‌هاست. شخصیت اصلی این رمان، یک مامور از سازمان ملل متحد است که سفری را علیه زمان آغاز می‌کند تا از ادامه شیوع بیماری زامبی‌ها جلوگیری کند. زمینه اصلی این رمان، نجات نسل انسان از تبدیل شدن به زامبی است.

این کتاب به تازگی توسط حسین شهرابی ترجمه شده و انتشارات کتابسرای تندیس آن را برای اخذ مجوز چاپ به ارشاد فرستاده است. اما علاوه بر این کتاب، رمان‌های «سپر آذرخش»‌ از سری کتاب‌های دیوید گمل  با ترجمه طاهره صدیقیان، و «فصل استخوان» از سامانتا شنل هم با ترجمه شهرابی توسط این ناشر به ارشاد رفته‌اند. سپر آذرخش رمانی اسطوره‌ای فانتزی است و پیش از برگزاری نمایشگاه کتاب به ارشاد رفته است اما فصل استخوان که جلد اول یک مجموعه 3 جلدی است، چند هفته پیش آماده‌سازی و به ارشاد ارسال شده است.

نظر شما