شناسهٔ خبر: 17686 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتظار «خاکستر و برف» برای اکران 2 ساله شد

فیلم «خاکستر و برف» به کارگردانی روح‌الله سهرابی که از سال 91 در انتظار اکران است با وجود اینکه موضوع دفاع مقدس را محور خود قرار داده ولی هنوز فرصت اکران نیافته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ روح الله سهرابی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلم «خاکستر و برف» گفت: این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد اما هنوز بعد از گذشت ۲ سال فرصت اکران پیدا نکرده است.

این کارگردان ادامه داد: فیلم «خاکستر و برف» آماده نمایش است و ما از مدت‌ها قبل پیگیر مساله اکران آن هستیم اما توجه به مناسبات نمایش فیلم در سینمای ایران، این فیلم هنوز نتوانسته برای مخاطبان عمومی اکران شود.

وی در پایان بیان کرد: شلوغی و ترافیک اکران مسال اصلی به تعویق افتادن نمایش عمومی فیلم «خاکستر و برف» است و متاسفانه با گذشت ۲ سال هنوز نوبت اکران به این فیلم نرسیده است.

«خاکستر و برف» دومین اثر بلند سینمایی روح الله سهرابی است. فیلم داستان احسان است که پس از ۲۵ سال به ایران برمی‌گردد تا با صمیمی‌ترین دوست خود که زندگی‌اش را مدیون اوست برای آخرین بار تجدید دیدار کند و همین مسئله، اتفاقات ناخواسته دیگری را برای او رقم می‌زند.

کامبیز دیرباز، میترا حجار، قربان نجفی، سیامک ادیب، محمدباقر صفانور، ژیلا شاهی، نصرت شاه‌نظری‌، وجیهه لقمانی ، اسماعیل زنگل گیاه، سید مهدی سجادپور، حسین مسلمی نائینی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

روح‌الله سهرابی فیلم «محدوده‌ ابری» را هم در کارنامه خود دارد که این فیلم در جشنواره‌های مختلفی شرکت داشته است.

 

نظر شما