شناسهٔ خبر: 17701 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ساخت دو قسمت «زخم» به پایان رسید

تصویربرداری قسمت سوم سریال تلویزیونی «زخم» به كارگردانی مسعود آب پرور در حالی آغاز شده که امیرحسین آرمان به تازگی به این مجموعه پیوسته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، با پایان یافتن تصویربرداری دو قسمت از مجموعه پلیسی اجتماعی «زخم» بازی بازیگرانی چون فقیهه سلطانی، مهرداد ضیایی و جمشید جهانزاده در «زخم» به پایان رسیده و برای قسمت‌های جدید امیر حسین آرمان به جمع بازیگران اضافه شده است.

به غیر از آرمان در قسمت سوم «زخم»، حسام شجاعی، سهیلا هادی زاده و رخساره شجاع الدین حضور دارند.

لیلا اوتادی، همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری بازیگران اصلی این مجموعه هستند که محوریت اصلی داستان آن مربوط به زنانی است که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی مشغول به کار هستند.

داستان این سریال درباره سروان الهام پویا با بازی اوتادی است که دانش آموخته روانشناسی و فارغ التحصیل دانشکده افسری است و به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری ۱۳۲ مشغول به کار می‌شود. او که به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است، حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات و مشکلات بزرگتری می شود...

مدرسه ای در حوالی اشرفی اصفهانی لوكیشن اصلی این سریال است كه تبدیل به كلانتری شده و گروه این روزها در این مكان به سر می‌برند.

«زخم» به تهیه‌كنندگی محسن علی اكبری در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در هفته نیروی انتظامی از شبكه سوم سیما آماده می‌شود.

همچنین سینا محمدی فر، روژان تقی زاده و مهدیس قنبری هنرمندان خردسال این پروژه هستند که با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما در حال ساخت است.

نظر شما