شناسهٔ خبر: 17756 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«مردي كه اسب شد» دچار حادثه شد

گروه فيلم سينمايي «مردي كه اسب شد» در آخرين روزهاي فيلمبرداري دچار حادثه شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ شيرگاه يکي از آخرين لوكيشن هاي اين پروژه به كارگرداني امير ثقفي و تهيه كنندگي علي اكبر ثقفي بود كه اين حادثه در آن رخ داد. دليل اصلي اين حادثه برخورد «دِرايزين» (وسيله حمل عوامل گروه روي ريل راه آهن) به يدك كش گروه فيلمبرداري بود كه در اثر سهل انگاري و سرعت زياد راننده اين حادثه به وجود آمد.

 در اثر اين اتفاق فاطمه ثقفي دختر علي اكبر ثقفي كه به عنوان منشي صحنه در اين پروژه فعاليت مي كرد دچار جراحت و شكستگي هر دو پا شد. گروه توليد با هماهنگي هايي که صورت دادند بلافاصله بعد از اين حادثه فاطمه ثقفي را به بيمارستاني در تهران منتقل کردند که پس از انتقال مورد عمل جراحي قرار گرفت.

علي اكبر ثقفي گفت: «در حال حاضر دخترم همچنان در بيمارستان تحت نظر است اما حال بقيه عوامل گروه خوب است و همه در سلامتي كامل به سر مي برند.»

اين تهيه كننده در ادامه گفت: راننده «درايزن» براي كمك به گروه فيلمبرداري و جلوگيري از حادثه احتمالي سر صحنه حاضر شده بود اما متاسفانه سهل انگاري او و سرعت زياد باعث اين اتفاق ناگوار شد.»

گفتني است «مردي كه اسب شد» يكي از پرلوكيشن ترين فيلم هاي اخير سينماي ايران است كه مراحل فيلمبرداري اش در شرايط سختي انجام شده است. بندر تركمن، آشور ده، تركمن صحرا، بندر كياشهر و ... از جمله لوكيشن هاي اين فيلم هستند.

نظر شما