شناسهٔ خبر: 17794 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار دو زبانه کتاب «رسم هستی»‌ برای عرضه در نمایشگاه فرانکفورت

کتاب دو زبانه فارسی و انگلیسی «رسم هستی»‌ به کوشش انتشارات شمع و مه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می‌‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ انتشارات شمع و مه کتاب "رسم هستی" به قلم "یوسف ساعی" را که شامل ابیاتی پندآموز در باب مسائل روز زندگی است به زبان انگلیسی در دست ترجمه دارد. این کتاب به صورت دوزبانه فارسی و انگلیسی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می‌شود.

کتاب فوق توسط "کارولین کراسکری" و "مایکل مک اروین" باز ترجمه و ادیت شده است‌، پس از انتشار این اثر،‌ برنامه‌های برای معرفی کتاب در استان تهران، آذربایجان و زنجان با حضور نویسنده انجام خواهد شد.

کتاب «رسم هستی» که به زبان فارسی با عنوان «مست هستی»‌منتشر شده است،‌ کتابی است که در آن تمام لغات شامل حرف «س» است،‌ هم‌چنین همه لغات این کتاب فاقد حرف «ش» و برخی حروف غامض که لطافت و تأثیرگذاری حرف «س» را از بین می‌برد،‌ است‌،  نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا معنویت و ارزش‌های انسانی را به گونه‌ای به مخاطب منتقل کند که هر کسی می‌تواند به اندازه درک و توانایی خود از آن بهره‌مند شود.

انتشارات «شمع و مه»‌ هم‌چنین ترجمه کتاب «خمره»‌ هوشنگ مرادی کرمانی را نیز به زبان سوئدی،‌ ترجمه «بیست داستان»‌سید مهدی شجاعی به زبان انگلیسی را نیز برای عرضه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در دست انجام دارد.

نظر شما