شناسهٔ خبر: 17800 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تکلیف دو سالانه مجسمه‌سازی هنوز روشن نیست

منصور آذری یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه ساز از برگزاری انتخابات هئیت مدیره این انجمن خبر داد و اعلام کرد که هیئت مدیره جدید درباره برگزاری هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ منصور آذری یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه ساز درباره سرنوشت برگزاری هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی در سال جاری گفت: طبق آخرین جلسه ای که داشتیم، تصمیم گرفته شد تا زمان برگزاری انتخابات هیئت مدیره جدید صبر کنیم و بعد از آن هیئت مدیره جدید برای برگزاری دوسالانه اقدام کند.

این هنرمند مجسه‌ساز زمان برگزاری مجمع عمومی این انجمن برای انتخابات هیئت مدیره را اواخر تیر و اوایل مرداد سال جاری اعلام کرد و افزود: بعد از انتخابات، هیئت مدیره جدید مذاکرات و نامه‌نگاری های لازم را برای برگزاری هفتمین دوسالانه با مرکز هنرهای تجسمی انجام خواهد داد.

او اضافه کرد: تصمیم‌گیری ما در روزهایی که اواخر کار هیئت مدیره فعلی است، چندان خوشایند نیست چرا که سیاست گذاری های هیئت مدیره جدید ممکن است متفاوت باشد بنابراین باید تا آن زمان صبر کنیم.

آذری با اشاره به استعفای برخی از اعضای هیئت مدیره انجمن فعلی هم یادآور شد: برخی از اعضا به واسطه مشغولیت هایی که داشتند، استعفا داده بودند که این استعفا مورد پذیرش قرار نگرفت و سعی داریم این امور را تا انتخابات جدید هیئت مدیره برسانیم و هیئت جدید سکان هدایت انجمن را به دست گیرد.

رئیس سابق هیئت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه ساز در خاتمه با تأکید بر حفظ دوسالانه بودن این رویداد اظهار کرد: قاعده اصلی این است که این رویداد دوسالانه باشد و امسال برگزار شود اما متأسفانه همیشه این دوسالانه ها با مشکلاتی از جمله تغییر و تحولات مدیریتی و یا مشکلات خود انجمن ها مواجه بوده و برگزاری دوسالانه ها را به تعویق انداخته است اما امیدوار هستیم که دوسالانه هفتم مجسمه سازی امسال برگزار شود.

مجید ملانوروزی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی چندی پیش در گفتگویی با خبرگزاری مهر اعلام کرده بود که در سال 92 دوسالانه های مجسمه سازی و سفال و سرامیک برگزار نخواهند شد چرا که انجمن های آنها نیاز به سازماندهی دارند.

نظر شما