شناسهٔ خبر: 17970 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گذشته شخصیت‌های «انقلاب زیبا» به پیش از انقلاب برمی‌گردد

بهرنگ توفیقی که این روزها مشغول ضبط سریال تازه خود در حاشیه تهران است، «انقلاب زیبا» را سریالی پرلوکیشن دانست که به بهانه بازگشت پدر شخصیت اصلی به قصه،‌ گذشته شخصیت‌ها در پیش از انقلاب اسلامی را بررسی می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛بهرنگ توفیقی کارگردان «انقلاب زیبا»‌ درباره سریال تازه خود گفت: این سریال درباره زیبا و حامد زوجی است که به تازگی عقد کرده‌اند و قرار است به زودی با هم ازدواج کنند. این زوج در حال سپری کردن روزهای خوش زندگی هستند اما بازگشت پدر زیبا موجب بروز اتفاقاتی در رابطه این دو نفر می‌شود.

وی افزود: این بازگشت پدر مسائلی را ایجاد می‌کند که بسیاری از ارتباط ها را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. در حقیقت این داستان خط اصلی قصه است؛ قصه‌ای که حامد عنقا نوشته و بر اساس روابط و جزئیات حاکم بر قصه شکل گرفته است. امیدوارم که کار در زمان پخش مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

کارگردان سریال «مسیر انحرافی» ادامه داد: این داستان لایه رویی سریال است ولی در کار قصه‌هایی هم در گذشته مرور می‌شود و نگاهی به گذشته این افراد داریم که به مسائل انقلاب برمی‌گردد.

توفیقی یادآور شد: این سریال از جمله آثار پر لوکیشنی است که برای ضبط سکانس‌های آن به مناطق مختلفی رفته‌ایم. بیشتر کار در تهران تصویربرداری می‌شود و بخشی از کار که پیرامون صحنه‌های پلیسی است در حاشیه تهران ضبط می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گاراژ صفر که شخصیت آن را مجید مظفری بازی می‌کند نیز یکی دیگر از لوکیشن‌هایی است که در اطراف تهران قرار دارد و اکنون ادامه کار در این مکان انجام می‌شود.

این کارگردان در پایان گفت: نقش زیبا را آزاده صمدی، نقش حامد را علیرضا کمالی نژاد، پدر زیبا را آتیلا پسیانی، نقش مادر حامد را فریبا کوثری، نقش صفر را مجید مظفری و نقش شخصیت مانیا را شقایق فراهانی بازی می‌کنند.

سریال «انقلاب زیبا» به تهیه کنندگی رامین عباسی زاده قرار است در 3 فصل 10 قسمتی ساخته و در دهه فجر 93 یا خرداد 94 از شبکه یک سیما پخش شود.

نظر شما