شناسهٔ خبر: 18013 - سرویس پرمخاطب
نسخه قابل چاپ

«آنجلینا جولی» در نقش منفی +عکس

فیلم فانتزی "شریر" به کارگردانی "رابرت استرامبرگ" و فیلم نامه ی "لیندا وولورتون" با بازی آنجلینا جولی در نقش منفی از سی ام دو هفته است که در سینما ها روی پرده است.

فرهنگ امروز: "شریر" بازسازیی انیمیشن زیبای خفته (1959) کمپانی والت دیزنی است و داستان را از دید آنتا گونیت فیلم شرح می‌دهد.

 

2339132_947.jpg

این فیلم با بودجه 180 میلیون دلاری ساخته شده و منتقدان نظرات مختلفی درباره ی این فیلم داشتند.

 "شریر" طی دو هفته نمایش در آمریکا 128 میلیون دلار فروش داشته است.

شریر (با بازی آنجلینا جولی) زنی خوش قلب است که برای محافظت از قلمروی خود،‌ جانش را فدا می کند. اما به واسطه ی یک خیانت قلب پاکش به سنگ تبدیل می شود و حالا که قلبی از سنگ دارد نوزاد تازه متولد شده پادشاه را طلسمی ابدی می کند.منتقد روزنامه هیتفیکس درباره "شریر" می نویسد: ‌ممکن است که داستان افسانه ای والت دیزنی و بازی آنجلینا جولی مخاطب را جذب کند اما "شریر" به موفقیت از" بزرگ و قدرتمند" هم نمی رسد. او در باره ی این پیش بینی اش می گوید که "شریر" در همان زمانی که مردان ایکس: ‌روزهای آینده ی پسین، گودزیلا و یک میلیون راه مردن در غرب به نمایش داده می شوند بر روی پرده رفته است.

باکس آفیس می نویسد: "‌شریر" یک فیلم موفق در گیشه است چون "جولی" نقش اول آن است تمی "زنانه" دارد داستان درباره ی زنان است. اما شریر باید با دیگر فیلم هایی که در تابستان اکران می‌شوند رقابت کند.

همچنین شخصیت شریر کودکان و نوجوانان را جذب نمی‌کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما