شناسهٔ خبر: 18050 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سرشناسان هالیوودی به پروژه کوئن پیوستند

آخرین اخبار از فیلم جدید برادران کوئن حاکی از این است که سه ستاره سرشناس هالیوودی هم به پروژه اخیرشان پیوسته اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ آخرین اخبار از فیلم جدید برادران کوئن حاکی از این است که سه ستاره سرشناس هالیوودی هم به پروژه اخیرشان پیوسته اند. طبق آخرین اخبار رالف فینس که امسال او را در فیلم «گرند هتل بوداپست» دیدیم به همراه دیگر بازیگر ساخته جدید وز اندرسون، تیلدا سویینتون همبازی جرج کلونی خواهند شد که حضورش پیش از این در «درود بر سزار» قطعی شده بود. به جز این دو نفر چانینگ تاتوم هم به گروه بازیگران این فیلم پیوسته است. بازیگری که زمزمه های حضورش در نقش «گمبیت» در مردان ایکس جدید شنیده می شود در ساخته جدید خالقان «جایی برای پیرمردها نیست» با جاش برولین همکار خواهد شد که در یکی دیگر از پروژه های کمیک بوکی مارول حضور خواهد داشت: «انتقام جویان.»

جاش برولین و جرج کلونی که پیش از این حضورشان در «درود بر سزار» قطعی شده بود پیش از این هم سابقه همکاری با برادران کوئن را در کارنامه کاریشان داشته اند. جرج کلونی با فیلم هایی مثل «اوه برادر کجایی؟» و «پس از خواندن بسوزان»  وجاش برولین هم با «جایی برای پیرمرداها نیست»، فیلمی که موفق شد اسکار بهترین فیلم سال را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد.

«درود بر سزار» داستان مردی به نام «ادی منیکس» است که شغل عجیبی دارد. او یک فیکسر یا به عبارت بهتر «کار درست کن» است. ادی که برای کمپانی های هالیوودی کار می کند وظیفه ای ندارد جز ماله کشیدن بر روی فسادهای بازیگران هالیوودی تا آنها و به طبعشان کمپانی ها وجهه خود را از دست ندهند و فیلم ها با اقبال مردم و خانواده ها مواجه شود.

جرج کلونی نقش ادی منیکس را بر عهده خواهد داشت. تیلدا سویینتون در این فیلم یک ستون نویس برای مجلات زرد است که به شایعات پیرامون سلبریتی ها دامن می زند و رالف فینس هم نقش لارنس لورنز، یک کارگردان هالیوودی را به تصویر خواهد کشید. چانینگ تاتوم هم نقش یک سوپر استار را بر عهده خواهد داشت.

طبق اعلان سازندگان این فیلم، «درود بر سزار» پر از کاراکتر های رنگارنگ است که احتمال حضور ستاره هایی دیگر را در این پروژه زیاد می کند.

نظر شما