شناسهٔ خبر: 18054 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علی جنتی:رییس‌جمهور حتما به جلسات شورای عالی سینما می‌آید

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد رییس جمهور حتما در جلسات شورای عالی سینما شرکت خواهد کرد و همچنین سیاست وزارت ارشاد ارایه امکانات مالی برای ساخت سالن تئاتر و تجهیزات است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه ۴ تیر در حاشیه امضای تفاهم نامه وزارت ارشاد با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری درباره مسایل مختلف از جمله دو موضع سینمایی و تئاتری اظهارنظر کرد.

وی درباره شورای عالی سینما و تشکیل جلسات آن با حضور حسن روحانی رییس‌جمهوری گفت: قطعاً  این شورا تشکیل می شود و رئیس جمهور نیز به عنوان رئیس این شورا در جلسه شرکت خواهد کرد. این که جلسات تا کنون تشکیل نشده به دلیل مشغله های زیاد رئیس جمهور بوده است ضمن اینکه تا امروز هم پیش‌جلسه‌هایی در سازمان سینمایی تشکیل شده است و ماحصل این جلسات در حضور رئیس جمهور مطرح خواهد شد.

وزیر ارشاد درباره اخباری مبنی بر جلسه با مدیر کل هنرهای نمایشی این ورازتخانه درباره مشکلات و مسایل تئاتر نیز توضیح داد: خبر این جلسه که توسط یکی از خبرگزاری ها منتشر شده صحت ندارد و درست نیست.

جنتی در پایان تاکید کرد: تئاتر برای ما مهم است و اولویت ما ارایه امکانات مادی برای ساختن سالن تئاتر و تجهیزات آن است و تا امروز نیز تلاش شده امکانات خوبی در اختیار این بخش قرار گیرد.

نظر شما