شناسهٔ خبر: 18092 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«بگو که هستم» را از بین پنج سریال انتخاب شد

مدیر شبکه شما مجموعه «بگو که هستم» را مجموعه رمضانی این شبکه معرفی کرد و درباره دلیل انتخاب آثار نمایشی از بین تولیدات مرکز اصفهان توضیح داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، نشست معرفی ویِژه برنامه‌های رمضانی شبکه شما روز چهارشنبه چهارم تیر با حضور مسعود احمدی افزادی مدیر این شبکه و اهالی رسانه در ساختمان شبکه شما برگزار شد.

احمدی در این نشست درباره گزینه‌های این شبکه برای پخش به عنوان سریال رمضانی توضیح داد: ما از میان پنج مجموعه نمایشی از جمله «خاتون» تولید مرکز اصفهان، «تلخ و شیرین» مرکز خراسان رضوی، «بازگشت» سیستان و بلوچستان، «هویت گمشده» کرمانشاه و «بگو که هستم» اصفهان، گزینه آخر را برای پخش در نظر گرفته‌ایم که هر شب ساعت 23 روی آنتن می‌رود و به کارگردانی اکبر منصور فلاح و تهیه کنندگی رسول هنرمند در 30 قسمت تولید شده است.

وی افزود: جهانبخش سلطانی، پرستو گلستانی، مهدی امینی خواه، محمد الهی، پوراندخت مهیمن، کاظم افردنیا، مهدی باقر بیگی، محمد علی میاندار، شیرین حمدی، نرگس صابری، مهدی شهداد، احسان جانمی و مینا فرامرزی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

مدیر شبکه شما یادآور شد: «بگو که هستم» با ژانرطنز و اجتماعی داستان زندگی مراد با بازی سلطانی است که بعد از چندین بار که خانه را ترک کرده، به خانه‌اش مراجعه می‌کند و متوجه می‌شود که همسرش با بازی مهیمن و فرزندش خانه اجاره‌ای را ترک کرده و به مکان نامعلومی  رفته‌اند. همسر مراد نامه‌ای برای او گذاشته که اگر در این زمان یعنی ماه مبارک رمضان تغییر رفتار ندهد، باید او را طلاق بدهد و دیگر فرزندش را نخواهد دید. مراد تصادفی با سه دانشجو با بازی مهدی سلوکی، مهدی امینی خواه و مهدی باقربیگی آشنا شده و زندگی‌اش دچار تغییر وتحولات می‌شود.

وی در این باره که چرا اکثرا تولیدات مرکز اصفهان برای پخش در مناسبت‌های مهم انتخاب می‌شود گفت: مراکز ما در هر حوزه‌ای کار می‌کنند یک حوزه تخصصی دارند. مرکز اصفهان در حوزه سریال‌سازی پیشرو است و کارهای خوبی ارائه می‌کند. البته بر اساس رویکرد معاونت امور استان‌ها از سال آینده سریال‌های منطقه‌ای را خواهیم داشت که غنای بیشتری خواهند داشت و سریال‌های فراستانی به حساب می‌آید. شاید حتی بتوانیم تولیدات الف و الف ویژه داشته باشیم. به ویژه که مراکز استان‌ها دارای لوکیشن‌های زیبا و مناطق تاریخی هستند. اخیرا تله فیلم تاریخی نیز در شهرک غزالی تولید مرکز خراسان رضوی کلید خورد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه طرح جمع خوانی قرآن کریم با عنوان سابقون در سه سال گذشته با پخش از شبکه شما از استقبال خوبی برخوردار شده، اظهار کرد: ما در سه باکس اذانگاهی، ویژه برنامه خواهیم داشت که سخنرانی اخلاقی مقام معظم رهبری با نام «عطر ماندگار»، تصاویر زنده مکه مکرمه در اذان صبح و جمع خوانی قرآن کریم به صورت زنده ساعت 18 هر روز از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: طرح جمع‌خوانی با هدف به تصویر کشیدن تنوع اقوام و گویش‌های گوناگون در محافل با شکوه قرآنی شکل می‌گیرد و جلوه‌های دلنشینی از وحدت ملی و معنوی در جای جای ایران اسلامی را نمایش می‌دهد. ما امسال نیز همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با مشارکت مراکز کرمان، سمنان ، چهارمحال و بختیاری، مازندران و قم این طرح را برگزار می‌کنیم. بهترین قاریان دارنده عناوین ممتاز و بین المللی روزانه در این طرح یک جزء از قرآن کریم را تلاوت خواهند کرد.

مدیر شبکه شبما با اشاره به برگزاری جشنواره نوا و نما با هدف معرفی موسیقی‌های محلی استان‌ها و آداب و رسوم رمضانی، این برنامه را عیدانه شبکه‌های استانی در رمضان دانست و در این باره گفت: هر شب ساعت 21:30 به مدت یک ساعت این برنامه را خواهیم داشت که با معرفی جاذبه‌های گردشگری و طبیعی هراستان و آیتم‌های متنوعی نظیر اجرای تصنیف محلی به صورت پلی بک، نمایش‎های آیینی، تک نوازی، موسیقی و معرفی فرهنگ و آیین‌های بومی و سنتی و نمایش بخش‌هایی از زیبایی‌های دیدنی و جذاب استان‌ها همراه خواهد بود.

احمدی شبکه شما را شبکه مستند ایران معرفی و تصریح کرد: «خشت‌های عشق» از جمله مستندهای ما در این مناسبت است که به بازسازی حرم‌ها می‌پردازد.

وی درباره پخش رمضانی «هفت ترانه» گفت: نزدیک به 700 قسمت از این برنامه روی آنتن رفته و برای اینکه بتوانیم با کیفیت بهتری آن را در تابستان داشته باشیم در ماه مبارک رمضان پخش برنامه متوقف خواهد شد.

مدیر شبکه شما درباره حاشیه‌های حضور علی اصحابی در برنامه هم اظهار کرد: او به عنوان یک خواننده جوان و متعهد که کارهای خوبی در حوزه دفاع مقدس ارائه کرده، توضیحات خود درباره حاشیه ها را ارائه کرد. پلی بک خواندن کار سختی است که تا چند وقت پیش افراد جرئت انجامش را نداشتند چرا که سینک بودن صدا و تصویر کار مشکلی است. شهریاری هم در برنامه چهارباغ وقتی خواننده‌ای می‌خواست قطعه‌ای اجرا کند به مردم گفت بدانید میکروفن او خاموش است!

نظر شما