شناسهٔ خبر: 18119 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی پورتال تسهیلات دانشجویی از سوی صندوق رفاه وزارت بهداشت

صندوق رفاه وزارت بهداشت به منظور ایجاد تسهیل در دریافت وام و سایر تسهیلات از سوی دانشجویان اقدام به تاسیس پورتال تقاضای وام کرده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ به منظور توسعه ارائه خدمات الکترونیکی صندوق به دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات، اداره تسهیلات دانشجویی با همکاری واحد فناوری اطلاعات صندوق، جلسه آموزش کاربری پورتال تسهیلات دانشجویی برای کارشناسان ادارت رفاه و خوابگاه دانشگاههای علوم پزشکی درساختمان مرکزی صندوق برگزار شد.

پورتال تسهیلات دانشجویی صندوق، امکان ثبت آنلاین تقاضای وام توسط دانشجو از طریق اینترنت را از هر مکان و در هر زمان ایجاد کرده است که علاوه بر تسریع روند ارائه تسهیلات، نیازی به حضور متقاضی در ادارات رفاه و خوابگاه نیست.

مهدی پرهیزکار، مسئول هماهنگی امور هیات امنای صندوق درباره این رشد چهار برابری باز پرداخت وام از سوی دانشجویان اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در اداره امور دانش آموختگان و واحد فناوری اطلاعات صندوق در ایجاد امکان سخت افزاری و نرم افزاری بازپرداخت اینترنتی، اقساط وام ها طی سنوات گذشته، اکنون شاهد رشد ۴ برابری بازپرداخت اینترنتی اقساط وام ها در سال ۱۳۹۲ نسبت به سال ۱۳۹۱ توسط دانش آموختگان از طریق سامانه اینترنتی دریافت اقساط در بستر وب سایت صندوق رفاه دانشجویان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این امر ضمن ایجاد صرفه جویی قابل توجه در وقت و منابع عمومی کشور، خود گامی دیگر در راستای حرکت به سوی دولت الکترونیک می باشد.

نظر شما