شناسهٔ خبر: 18238 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان تعطیل نشده است

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان که تاکنون در یکی از ساختمان‌‌های در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مستاجر بوده است، این ساختمان را تخلیه کرد.

 به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛سیدنظام الدین موسوی دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان پیرامون انتشار خبری مربوط به تعطیل شدن این انجمن با رای دادگاه در برخی سایت‌های خبری گفت: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به هیچ وجه تعطیل نشده و تنها تغییر مکان داده است.

وی افزود: ساختمانی که انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در آن بود، متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است و البته فقط انجمن هم در این ساختمان مستاجر نبوده و چند موسسه دیگر هم آنجا مستاجر بوده‌اند که بنا بر اعلامی که به ما هم شد، این ساختمان می‌بایست به مالک اصلی یعنی ستاد تحویل می‌شد که این کار دیروز انجام شد.

دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با بیان اینکه «در حال مذاکره برای تامین مکان برای انجمن هستیم» اظهار امیدواری کرد که این جابجایی ساختمانی به زودی انجام شود و انجمن مذکور بتواند فعالیت خود را دوباره ازسر گیرد.

صبح امروز یکی از سایت‌ها از تعطیلی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با حکم دادگاه خبر داده بود.

سیدنظام‌الدین موسوی، حسن کربلایی، علی‌اکبر روح‌نواز، وحید جلیلی، مریم پوریامین، حسن اشجعی، مریم ناصری، پژمان کریمی و خانم صیفی ناجی از اعضای هیات مدیره فعلی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان هستند.

نظر شما