شناسهٔ خبر: 18261 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شهریور؛ پایان نگارش طرح اولیه سریال «شهید بروجردی»

تهیه‌کننده «مردان دره گرگ» گفت: نگارش فیلمنامه فاز اول این سریال تا پایان ماه رمضان تمام می‌شود و تا اواخر شهریور ماه سیناپس کامل این سریال آماده می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محمود غلامی تهیه‌کننده «مردان دره گرگ» گفت: سریال شهید بروجردی در ۵ فاز مختلف از زمان دوران کودکی تا شهادت این شهید بزرگوار را شامل می‌شود که در چند مقطع جداگانه به تولید می‌رسد.

وی درباره جزییات این سریال گفت: فاز اول این سریال از سال ۱۳۳۹ تا ۱۳۵۰ زندگی شهید بروجردی است که دوران کودکی و نوجوانیش در آن می‌گذرد که قرار است در ۷ قسمت اول این سریال نمایش داده شود.

غلامی اضافه کرد: فاز بعدی از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۴، دوران جوانی است که در ۳ قسمت پخش می‌شود. از سال ۱۳۵۴ تا ۱۱ بهمن سال ۵۷ نیز دوران مبارزاتی شهید بروجردی خواهد بود که در ۵ قسمت هم به آن می‌پردازیم.

تهیه‌کننده «مردان دره گرگ» ادامه داد: از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه ۵۷ نیز دوران پیروزی انقلاب است که در ۳ قسمت نمایش داده می‌شود و از ۲۲ بهمن ماه تا ۳ خرداد ۶۲ نیز ماجرای کردستان شهید بروجردی روایت می‌شود که در ۸ قسمت برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: نگارش فیلمنامه فاز اول این سریال تا پایان ماه رمضان تمام می‌شود و تا اواخر شهریور ماه سیناپس کامل را تحویل می‌دهیم.

غلامی گفت: پس از مذاکره با سیمافیلم و مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما با برنامه‌ریزی انجام شده از اواخر امسال پیش‌تولید را آغاز می‌کنیم.

سریال «شهید بروجردی» به کارگردانی جمال شورجه در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

نظر شما