شناسهٔ خبر: 18265 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌گیری از استادان مجرب در بخش آموزش و مشاوره دانشگاهی نمایشگاه قران

مسئول اجرایی بخش آموزشی و مشاوره در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن کریم از بهره‌گیری از استادان مجرب در این بخش از نمایشگاه قرآن خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ علی‌اصغر شعاعی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم اظهار کرد: این دانشگاه در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت می‌کند و بخش آموزش و مشاوره بخش دانشگاهی نمایشگاه به این دانشگاه واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۲۶ شعبان شروع شده و تا ۱۵ ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

معاون قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم یادآور شد: در بخش دانشگاهی غرفه‌ها بر اساس موضوعات مختلف تنظیم شده که این بخش در ساعات مختلف با حضور اساتید ممتاز کشور از جمله موسوی‌بلده، ابوالقاسمی، طوسی، یاری‌گل، بحرالعلوم و شعاعی در زمینه قرائت و حفظ و نیز دکتر امیدیانی در مبحث قرآن و علم برگزار می‌شود.

اکنون دانشگاه علوم و معارف قرآن دارای ۱۷ دانشکده پایه و چهار دانشکده تخصصی در سراسر کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم نیروی انسانی مهذب، متعهد و متخصص، برای تدریس، پژوهش و برنامه‌ریزی در زمینه علوم، فرهنگ و معارف قرآنی را تربیت می‌کند و نشر و ترویج علوم قرآنی و معارف اسلامی در پرتو مکتب اهل بیت (ع) را در دستور کار دارد.

ایجاد محیط مناسب برای بهره‌گیری از امکانات علمی و روش‌های تحقیقاتی و تبادل اطلاعات در داخل و خارج کشور و زمینه مناسب برای پژوهش‌های علمی و جمع‌آوری منابع و اطلاعات برای کشف حقایق و توسعه مرزهای دانش قرآنی در جهان از اهداف دیگری است که این دانشگاه پیگیری می‌کند.

نظر شما