شناسهٔ خبر: 18286 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افشار: تصویربرداری فاز دوم سریال «کیمیا» به پایان رسید

کارگردان «کیمیا» از پایان هزار و دویست دقیقه از این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: اکنون تصویربرداری این سریال در خانه پدری «کیمیا» ادامه دارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ جواد افشار کارگردان «کیمیا» از پایان هزار و دویست دقیقه از این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: اکنون تصویربرداری این سریال در خانه پدری «کیمیا»  ادامه دارد.

وی افزود: تولید بخش‌های زیادی از فاز اول و دوم سریال به پایان رسیده، اکنون در لوکیشن اصلی، در خاورشهر مستقر هستیم و سکانس‌های مربوط به خانه پدری «کیمیا» را ضبط می‌کنیم.

وی گفت: تا امروز حدود هشتاد درصد از بازیگران این سریال جلوی دوربین رفته‌اند و مابقی همچنان سر صحنه حاضر می‌شوند تا صحنه‌های مربوط به آن‌ها گرفته شود. به جز این تعداد از بازیگران چند کاراکتر را هم اضافه کردیم که بازیگران مناسب آن‌ها را هم انتخاب خواهیم کرد.

افشار گفت: مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، سوگل طهماسبی،  محمود مقامی،  میرطاهر مظلومی، حسن تسعیری، روح اله کمانی و ... بازیگرانی هستند که در چند ماه اخیر به این پروژه اضافه شده اند.

وی با بیان اینکه بخش‌هایی از این سریال در خارج از کشور تصویربرداری خواهند شد، گفت: ابتدا قرار بود این سکانس های در دوبی تصویربرداری شود اما در نهایت تصمیم گرفتیم آن بخش‌ها را در کشور کویت جلوی دوربین ببریم.

کارگردان «کیمیا»  از تدوین همزمان این سریال ۱۰۰ قسمتی خبر داد و گفت: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا به همراه تیم خود مشغول مونتاژ کار هستند و تدوین با سه الی چهار روز تأخیر نسبت به راش‌هایی که ضبط می‌شود صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سریال «کیمیا» با پیش تولید گسترده ای جلوی دوربین رفته و حدود یک سال زمان برای آن صرف شده است، درباره زمان پخش این سریال گفت: در صورت‌جلسه سازمان صدا و سیما اینگونه بود که  این سریال در ماه رمضان سال ۹۴، روی آنتن برود و باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ما تواقفی در تصویربرداری این سریال صورت نگرفته و ان‌شاء‌الله با مدیریت آقای شفیعی به عنوان تهیه‌کننده تواقفی هم در آینده صورت نمی‌گیرد و در زمان تعیین شده کار به دست سازمان خواهد رسید.

این سریال با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دوم سیما در حال تولید است.

این سریال با بازی حسن پورشیرازی،آزیتا حاجیان،مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ،سید مهرداد ضیایی،بلوک میرزایی، حسن جوهرچی،  علی منجزی، مهتاب ثروتی،  رضا توکلی، محمدعلی شادمان، عطا عمرانی،حسین توشه،کوروش زارعی،شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی،  فریبا طالبی نسرین نکیسا،  عاطفه رضوی، مالک سراج،عبدالحلیم تقلابی،ابتسام بقلانی، نوید خداشناس،  میرفرخ هاشمیان،محسن مجلس آرا،هاجر سراج،  محمد بزرگمهر،  علی افشار  و با حضور حامد بهداد، نیکی کریمیتولید می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما