شناسهٔ خبر: 18304 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ابراهیم فروزش «وامدار» را جلوی دوربین می‌برد

مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو از تولید تله فیلم «وامدار» به تهیه کنندگی محسن شایان‌فر و ابراهیم فروزش از کارگردان های چهره کشور به عنوان مشاور این تله فیلم خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛مهدی کریمی مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو  از تولید تله‌فیلم «وامدار» به تهیه کنندگی محسن شایان فر خبر داد و گفت: ابراهیم فروزش از کارگردان های چهره کشور به عنوان مشاور این تله فیلم را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: «وامدار» کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو است و یکی از گزینه های شبکه برای معرفی به جشنواره کودک امسال خواهد بود.

کریمی اضافه کرد:  فیلمنامه این تله که در گروه طرح و برنامه شورای نمایشی شبکه زندگی مجوز تولید گرفته است، توسط علی فرزین‌فرد نوشته شده و اکنون در مرحله بازنویسی قرار دارد.

کریمی افزود: در «وامدار» آقای فرجی که مسئول سپردن هزینه بازسازی مدرسه به بانک شده، در راه مورد سرقت قرار می گیرد، او که در هنگام زد و خورد چهره سارق را می بیند از لو دادن او سرباز می زند، بچه های مدرسه که به آقای فرجی علاقمند هستند، درصدد پیدا کردن سارق بر می آیند و این شروع ماجراست...

وی گفت: ابراهیم فروزش از کارگردان های خوب و توانمند کشور تا پایان به عنوان مشاور این پروژه را همراهی خواهند کرد.

مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو گفت: این اثر اکنون در مرحله بازنویسی فیلمنامه قرار دارد و در آینده نزدیک پیش تولید رسمی آن  آغاز خواهد شد.

نظر شما