شناسهٔ خبر: 18380 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تولید «قصه‌های مقاومت» تا سالگرد جنگ ۳۳ روزه به پایان می‌رسد

کلهر، کارگردان مجموعه مستند «قصه‌های مقاومت» با اشاره به پایان ۶۰ درصدی تدوین این فیلم گفت: قصد داریم تولید این مجموعه را تا سالگرد جنگ ۳۳ روزه در مردادماه به پایان برسانیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مجید کلهر، کارگردان مجموعه مستند «قصه‌های مقاومت» با اشاره به پایان ۶۰ درصدی تدوین این فیلم گفت: راف کات این مستند به پایان رسیده است. بعد از رسیدن به یک روایت درست در فیلم، صداگذاری و موسیقی انجام می‌شود. قصد داریم تولید این مجموعه را تا سالگرد جنگ ۳۳ روزه در مردادماه به پایان برسانیم.

وی در مورد مجموعه مستند «قصه‌های مقاومت» اضافه کرد: این فیلم شامل ۵ قصه مختلف در مورد جنگ ۳۳ روزه لبنان است. ۲ از این فیلم‌ از این مجموعه یک ساعتی و ۳ فیلم دیگر ۳۰ دقیقه‌ای است. قصه عملیات هلیبرن ارتش اسرائیل در روستای قندوریه و قصه روستایی به نام طیبه که تاریخ آن با محوریت موضوع مقاومت از  دوره شهید چمران تا جنگ ۳۳ روزه بررسی می‌شود ۲ قسمت یک ساعته این مجموعه هستند.

کارگردان مستند «قصه‌های مقاومت» اضافه کرد:‌ فیلم‌های نیم ساعته نیز در مورد شهر بعلبک و هلیبرن ارتش اسرائیل به آنجا، استفاده از ۲۳ بمب یک‌تُنی برای تخریب ۸ ساختمان مسکونی توسط اسرائیل و یک خانواده به سرپرستی حاج ساحل است.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: تهیه‌کننده «قصه‌های مقاومت» سلیم غفوری است و مجری طرح موسسه فرهنگی میثاق می‌باشد. این فیلم توسط امیر کیانی تدوین می‌شود.

نظر شما