شناسهٔ خبر: 18389 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تهیه کننده «چهارشنبه خون به پا می شود» : فعلا مشغول خواندن ۱۸ فیلمنامه هستم

سید غلامرضا موسوی، تهیه کننده «چهارشنبه خون به پا می شود» گفت: ۱۸ فیلمنامه در دست دارم و مشغول مطالعه آنها هستم. باید ببینم کدام یک از این فیلمنامه‌ها با سلیقه من جور در می‌آید تا کار جدیدی را شروع کنیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سید غلامرضا موسوی  با اشاره به اینکه آخرین کار سینمایی‌اش تهیه‌کنندگی «چهارشنبه خون به پا می شود» بود گفت: فیلمبرداری کار خیلی وقت است تمام شده و هم اکنون «سیاوش کرجان» مشغول کار تدوین است. ما منتظریم تا تدوین فیلم پایان یابد تا مراحل دیگر فیلم را پیش ببریم.

وی افزود: بلافاصله پس از مرحله تدوین، وارد مرحله آهنگسازی می‌شویم. البته تاکنون درباره کار با آهنگساز خاصی تصمیم گیری نکرده‌ایم.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا فیلم را به جشنواره سی و سوم فجر می‌رسانید یا زودتر اکران می‌کنید، گفت : همه چیز به این بستگی دارد که فیلم در چه زمانی کامل می‎شود. پس از آن باید پروانه نمایش را از ارشاد بگیریم و تازه آن زمان است که تصمیم می‎گیریم فیلم را برای جشنواره نگه داریم یا آن را اکران کنیم.

تهیه کننده «چهارشنبه خون به پا می شود» راجع به فعالیت‎های تازه خود گفت: من مدتی مسافرت بودم و به همین دلیل هم اکنون مشغول خواندن فیلمنامه هستم. ۱۸ فیلمنامه در دست دارم و مشغول مطالعه آنها هستم تا ببینم کدام یک از این فیلمنامه ها با سلیقه من جور در می آید تا کار جدیدی را شروع کنیم.

«من مادر هستم»، «پارک وی»، «بغض»، «آفتاب نشین‌ها» از جمله فیلم‌هایی هستند که سید غلامرضا موسوی تهیه کنندگی کرده است.

نظر شما