شناسهٔ خبر: 18513 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حمایت ویژه از دانشجویان دکتری تخصصی

معاونت تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از بهره برداری از 10 آزمایشگاه مرجع منطقه ای و حل مشکل دسترسی دانشگاه های علوم پزشکی به نشریات بین المللی خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ رضا ملک زاده افزود: ۱۰ آزمایشگاه های مرجع در ۱۰ قطب علمی تا ۹۰ درصد آماده شده اند و در مدت چند ماه آینده ۱۰ آزمایشگاه اول را به مرحله بهره برداری می رسانیم. 

 

وی افزود: این ۱۰ آزمایشگاه در استان های مختلف و در قطب های علمی مستقر است و پس از آنکه به نتیجه برسد ۱۰ دانشگاه دیگر در برنامه راه اندازی آزمایشگاه قرار می گیرد. 

ملک زاده درباره نشریات بین المللی و دسترسی به آنها از سوی دانشجویان و اعضای هیات علمی گفت: مشکلات را به طور کامل حل کردیم و اکنون کتابخانه بزرگ الکترونیکی که از چندی پیش دسترسی مان به آن به دلیل مشکلات مالی بسته بود، پس از پرداخت حق عضویت قابل استفاده شد. اکنون دانشجویان و اساتید مشکلی در این زمینه ندارند و برنامه ریزی کردیم تا سالهای آینده نیز مشکلی بوجود نیاید. 

معاون وزیر بهداشت هچنین از حمایت ویژه از دانشجویان دکتری تخصصی خبر داد و گفت: کسانی که بتوانند طرح های تحقیقاتی کاربردی و عملی ارائه کنند حمایت ویژه دریافت می کنند.

 

 

نظر شما