شناسهٔ خبر: 18520 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازی رایانه‌ای «سال‌های سیاه»؛ روایت کودتای ۲۸ مرداد

بازی رایانه‌ای «سالهای سیاه» که از مضمونی تاریخی، سیاسی و اجتماعی برخوردار است با پایان مراحل تولید، تابستان امسال وارد بازار گیم می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ این بازی دارای بیش از ۵ ساعت گیم پلی، دو شخصیت قابل بازی، داستانی عمیق، مستند و چند وجهی با انتخاب‎های خود کاربران، بیش از ۴۰ کاراکتر اصلی و فرعی با ۳ هزار سطر دیالوگ، محیط اپن ورد و هوش مصنوعی بسیار قوی در سطح عناوین AAA ( رانندگی آزادانه در محیط شهر لندن و طهران ۱۳۳۲)، محیط سازی نوستالژیک و وسیع در ایران و انگلستان (لندن و طهران)، محیط سازی بیش از ۲۰ محیط داخلی با رعایت کانسپت‎های تاریخی از زندان، کانون افسران بازنشسته، امنیه طهران، عکاسی، لباس فروشی، دفتر روزنامه  شورش و ... است.

روایت سینمایی قوی و مستند در قالب ۱۵ میان پرده، بیش از ۲۰ دقیقه موسیقی ساخته شده حرفه ای، سینماتیک‎های اینتراکیتو و کلید زنی‎های کارگردانی شده، و ماموریت اضافی بر اساس اسناد تاریخی از جمله مزایای «سالهای سیاه» است.  این بازی  روایتی  است مستند و پرفراز و نشیب در طهران و لندن برای رازگشایی کودتای سیاه در سالهای سیاه است.

بازی رایانه ای «سال‌های سیاه» به تهیه کنندگی«مرتضی دستخوار»  در شرکت رسانا شکوه کویر تولید شده و مدیریت پروژه و کارگردانی بازی را عماد رحمانی و مدیریت فنی را مهدیار جهانگیری بر عهده دارند. این بازی را شرکت مدرن در تابستان به بازار عرضه می‌کند.

داستان بازی رایانه‎ای «سال‎های سیاه» روایتی تلخ از سیاه‎ترین سالهای این کشور، خیانت و وطن فروشی، کارشکنی مزدوران و دخالت بیگانگان ، قصه تلخ شعبان بی‎مخ‎ها و زاهدی‎ها  و مظلومیت مردم ایران است.

این اثر که پس از سه سال تلاش تیم سازنده روزهای پایانی تولید خود را سپری می‎کند، تابستان سال جاری توسط شرکت مدرن وارد بازار گیم می‎شود.

نظر شما