شناسهٔ خبر: 18575 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افزایش بازدید از تالار های باغ موزه دفاع مقدس در ماه رمضان

مدیرروابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس از افزایش ساعت بازدید تالارهای باغ موزه دفاع مقدس در ماه رمضان خبر داد و گفت: د راین ماه استقبال عمومی از تالارهای باغ موزه افزایش یافته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛به دنبال افزایش ساعت بازدید از  تالارهای باغ موزه دفاع مقدس در ماه مبارک رمضان استقبال عمومی از تالارهای باغ موزه  افزایش یافت.

اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: بازدید کنندگان ضمن ابراز رضایت از افزایش ساعت بازدید از تالار ها در ماه مبارک رمضان؛ علاقه‌مندی خود را نسبت به فضای زیبا و معنوی باغ موزه دفاع مقدس بیان داشتند.

اصغر رضوانی افزود: باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت که به همت شهرداری تهران ایجاد شده است در تالار های هفت گانه خود با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا مفاهیم و الهامات دوران هشت سال حماسه و اقتدار مردم ایران را نمایش می دهد.

وی اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان عموم علاقمندان  می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۲ و روز های سه شنبه که روزهای تعطیل باغ موزه بوده و جمعه ها از ساعت ۱۷ الی ۲۲  و با ۷۰ درصد تخفیف از تالار های باغ موزه دفاع مقدس بازدید کنند و از ساعت ۲۲ نیز در ویژه برنامه فرهنگی و هنری شب‌های شیدایی شرکت کنند. ویژه برنامه شب‌های شیدایی برای  پنجمین سال متوالی در باغ موزه دفاع مقدس اجرا شده و با استقبال گسترده شهروندان تهرانی مواجه شده است.

نظر شما