شناسهٔ خبر: 18599 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته دوم ماه رمضان

ویژه‌برنامه‌های هفته دوم ماه مبارک رمضان در فرهنگسراهای پایتخت در قالب برنامه «تهران، شهر مهربانی» اعلام شد

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در فرهنگسراهای پایتخت در قالب برنامه «تهران، شهر مهربانی» در حال برگزاری است. نمایشگاه گروهی نقاشی قرآنی «نگاره‌های آسمانی» در طبقه دوم برج میلاد تا ۲۴ تیر میزبان روزه‌داران است. همچنین نمایشگاهی از آثار نقاشی‌خط هنرمندان منتخب منطقه ۱۵ با مضامین اسماء جلاله، آیات و روایات معنوی و دینی در نگارخانه خانه فرهنگ هاشم‌آباد برپاست.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «رمضان از بیان پیامبر(ص)» و مسابقه قرآن بخوانید، هدیه بگیرید ویژه کودکان ۴ تا ۶ سال در خانه فرهنگی ولی عصر(عج)، نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی متناسب با ماه رمضان (یار مهربان) در فرهنگسرای فردوس، مسابقه «بانگ توحید» ویژه اذان‌گویان کوچک و «پلی تا معراج» با موضوع قصص قرآنی در بوستان شمشیری و ایستگاه‌های خیریه در فرهنگسرای ولا از دیگر برنامه‌های رمضانی فرهنگسراهای پایتخت است.

ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در قالب برنامه‌های غرفه‌ای، سفره‌های افطار ساده و مردمی و برنامه‌های صحنه‌ای در فرهنگسراها میزبان روزه‌داران است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند یا با شماره تلفن گویای ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

نظر شما