شناسهٔ خبر: 18631 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رایزنی‌های «کلامی» برای انتخاب فیلم‌نامه نویس سریال «شهید باکری»

تهیه‌کننده «شهید باکری» از آغاز نگارش فیلمنامه این سریال در آینده نزدیک و با حضور فیلمنامه نویسی بزرگ خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حسن کلامی تهیه‌کننده سریال فاخر«شهید مهدی باکری» از پایان مرحله تحقیق، نگارش و پژوهش این سریال خبر داد و گفت: به زودی وارد فاز نگارش فیلمنامه می‌شویم.

وی افزود: در حال حاضر مشغول مذاکره با چندین فیلمنامه نویس بزرگ هستیم که بتواند کار بزرگی مانند زندگی شهید مهدی باکری را به خوبی به تصویر بکشد تا آن را به تولید برسانیم.

کلامی اضافه کرد: این فیلمنامه می‌طلبد تا برای هر بخش این سریال فیلمنامه نویسی جدا، طرح و داستان آن را به نگارش درآورد که متاسفانه میسر نیست.

وی درباره لوکیشن‌های این سریال توضیح داد: بخشی از لوکیشن‌های این سریال در ارومیه و تبریز است و بخش اعظمی از آن در جبهه‌های جنوب برای نمایش جنگ‌های خیبر و بدر در هور می‌گذرد. کردستان و درگیریهای اول انقلاب و ... هم در این فیلم قرار است نمایش داده شود.

تهیه‌کننده «شهید باکری» با بیان اینکه به دنبال این هستیم که هر چه زودتر تولید سریال «شهید باکری» آغاز شود، یادآور شد: به زودی نگارش فیلمنامه را آغاز می‌کنیم. احمد مرادپور هم در کنار نویسنده حضور دارد. این کار حدود یکسال زمان می‌برد.

کار تحقیقات و پژوهش مجموعه تلویزیونی «شهید باکری» از اواخر اردیبهشت ماه دو سال گذشته آغاز شد و به تازگی به پایان رسید.

احمد مرادپور ساخت مجموعه‌ تلویزیونی «رقص پرواز» و فیلم‌های سینمایی «رنجر» و «سجاده آتش» را در کارنامه دارد.

سریال تلویزیونی «شهید باکری» در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با مشارکت استانداری آذربایجان غربی در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس «سیمافیلم» تهیه می‌شود.

نظر شما