شناسهٔ خبر: 18641 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بالاخره نمایشگاه کتاب صاحب دبیرخانه دائمی شد

سرانجام پس از سال‌ها دبیرخانه‌ای برای نمایشگاه ‌بین‌المللی کتاب تهران درنظر گرفته شد و در این راستا «امیرمسعود شهرام نیا» به عنوان رئیس معرفی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ پس از دوره‌های متعدد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و وعده برای ایجاد دبیرخانه دائمی سرانجام در دولت یازدهم و با حکم سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی «امیرمسعود شهرام نیا» به عنوان رئیس دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی شد.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد در سوم خرداد و در بازدید از موسسه نمایشگاه‌ها از تشکیل دبیرخانه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ترکیبی از ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و با مشارکت موسسه نمایشگاه‌ها خبرداده بود.

با این انتصاب دبیرخانه دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تهران هم به موسسه نمایشگاه‌ها منتقل می‌شود تا در آن محل و با حضور شهرام نیا امور پیگیری شود، ضمن اینکه شهرام نیا از 19 اسفند ماه سال گذشته(1392) مدیرعاملی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران را نیز برعهده گرفته است.

این مدیر جوان پیش از این در سمت‌هایی چون معاونت فرهنگی انتشارات سروش وابسته به سازمان صداو سیما، مدیر عامل مؤسسه نشر شهر وابسته به شهرداری تهران، معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی اشتغال داشته است. شهرام نیا فارغ التحصیل مقطع دکتری در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هئیت علمی دانشگاه اصفهان است.

وی تا کنون 3 عنوان کتاب و بیش از 30 مقاله پژوهشی در نشریات مختلف علمی داخلی و خارجی تألیف کرده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صورت برگزاری در مصلای امام خمینی (ره) تهران از تاریخ 9 تا 19 اردیبهشت 94  برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش چنانچه مکان دیگری برای برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی در نظر گرفته شود تاریخ برگزاری نمایشگاه تغییر خواهد کرد و احتمالا به نیمه دوم موکول خواهد شد.

نظر شما