شناسهٔ خبر: 18676 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«خانوم» با «آرایش غلیظ» عید فطر می‌آید

فیلم‌های سینمایی «خانوم» ساخته تینا پاکروان و «آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت الله قراردادهای خود را به ترتیب در سینما آزادی و سینما استقلال به ثبت رساندند و به برنامه اکران دوم عید فطر پیوستند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین مصوبات جلسه این شورا که امروز برگزار شد عنوان کرد: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم سینمایی «خانم»‌ساخته تینا پاکروان پس از اتمام نمایش فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند»‌ساخته حامد محمدی به سرگروهی سینما آزادی به روی پرده سینمای کشور برود.

وی افزود: فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت‌الله نیز قرارداد خود را در گروه سینما استقلال به ثبت رساند ومقرر شد پس از پایان نمایش فیلم سینمایی «امروز» ساخته رضا میرکریمی به نمایش درآید.

فرجی در خصوص آغاز اکران اول عید فطر تاکید کرد: فیلم‌هایی که به طور کامل آمادگی نمایش را دارند می‌توانند پس از لیالی قدر اکران خود را در کشور آغاز کنند و به محض رسیدن به کف فروش فیلم‌های اکران دوم عید فطر جایگزین خواهند شد.

همچنین فرجی درباره فهرست فیلم‌های متقاضی اکران گروه هنر و تجربه و آغاز اکران های این گروه گفت: هنوز لیستی از سوی کارگروه هنر و تجربه در اختیار شورای صنفی نمایش قرار نگرفته است و این موضوعی است که آقای علم الهدی دبیر کارگروه هنر و تجربه باید پاسخگو باشند.

نظر شما