شناسهٔ خبر: 18704 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران سهوی بود

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: اعلام تاریخ برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشتباه سهوی بوده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ امیرمسعود شهرام‌نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران پیرو مطلب مربوط به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دوره بیست و هشتم (سال ۱۳۹۴)، گفت: اعلام تاریخ برگزاری نمایشگاه از سوی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی، سهوی بوده است.

وی افزود: تصمیم‌گیری درباره تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بر عهده شورای برنامه‌ریزی است و این شورا هیچ تصمیمی در این باره نگرفته است و همانطور که گفتم اعلام تاریخ در واقع اقدامی سهوی بوده و بر اساس حدس و گمان همکاران ما در موسسه نمایشگاه‌ها اعلام شده است.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی همچنین با انتقاد از آنچه انعکاس نامناسب سخنانش در یکی از رسانه‌ها نامید، گفت: خبرنگار این رسانه به من گفت که شنیده‌ایم تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب به "تعویق" افتاده است که من هم اعلام کردم این خبر کذب است. در واقع من به تعویق افتادن برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را تکذیب کردم نه خبر مهر را!

چند ساعت پس از گزارش مهر، بازه زمانی اعلام شده برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال ۱۳۹۴ از خروجی وبسایت موسسه نمایشگاه فرهنگی حذف شد.

 

نظر شما