شناسهٔ خبر: 18816 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردان «نوح» سراغ زندگی حضرت داوود می‌رود

کارگردان «گلادیاتور» که بزودی از فیلم حضرت موسی علیه السلام رونمایی خواهد کرد سراغ حضرت داوود علیه السلام برود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ رایدلی اسکات، کمپانی فاکس قرن بیستم با همکاری رایدلی اسکات و چرنین اینترتینمنت، جاناتان استوکس را استخدام کرده اند تا بر پایه یکی از داستان های حضرت داوود علیه السلام در عهد عتیق فیلمنامه ای بنویسد.

پیش بینی می شود این فیلم که قرار است بر اساس داستان مقابله حضرت داوود علیه السلام و جالوت ساخته شود بیشتر بر روی سلطنت حضرت تمرکز کند تا جنگ ما بین ایشان و جالوت. این فیلم البته توسط رایدلی اسکات کارگردانی نخواهد شد. چرا که این کارگردان سرشناس پس از اتمام کارش در پروژه حضرت موسی سلام الله سه پروژه دیگر برای کار کردن دارد که گفته می شود یکی از آنها دنباله «پرومتئوس» است.

رایدلی اسکات هم اکنون با همکاری کمپانی فاکس قرن بیستم و چرنین اینترتینمنت در حال ساخت فیلم «هجرت: خدایان و شاهان» است. فیلمی که بر اساس زندگی حضرت موسی علیه السلام ساخته می شود.

ظاهرا این روزها و پس از موفقیت 350 میلیون دلاری فیلم «نوح» دارن آرانوفسکی و پس از استقبال از سریال موفق «انجیل»، پروژه های انجیلی یک بار دیگر به صدر فیلم های مورد علاقه تهیه کنندگان هالیوودی جهت ساخت آمده اند. گفتنی است امسال از فیلم «فرزند خدا» هم رونمایی شد که در مورد حضرت مسیح علیه السلام بود.

نظر شما