شناسهٔ خبر: 18818 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آخرین سلطان» سهیلی‌زاده از هفته آینده کلید می‌خورد

تهیه‌کننده «آخرین سلطان» از کلید خوردن این سریال از هفته آینده در تهران خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ عزیز علیزاده تهیه‌کننده «آفساید»، از تغییر نام این سریال به «آخرین سلطان» خبر داد و گفت: این سریال به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از هفته آینده در تهران کلید می‌خورد.

وی افزود: تا به امروز حضور امیرحسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، رضا توکلی ، آتش تقی‌پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی و... در این سریال قطعی شده است و ایفای نقش می‌کنند.

علیزاده با اشاره به خلاصه این مجموعه گفت: قباد در رویا‌ها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ ای مشهور تبدیل شود، بنابراین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستن‌اش به یک تیم لیگ بر‌تر......

تهیه‌کننده «آخرین سلطان» اضافه کرد: فیلمبرداری این سریال در تهران حدود ۸ ماه زمان می‌برد و سعی می‌کنیم تا موضوعات فوتبالی را در آن نمایش دهیم.

سایر عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: محمد افضلی: مدیر تصویر برداری، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، طراح چهره‌ ‌پردازی: نوید فرح مرزی، مجری طرح: محمد مناجاتی، مدیر تولید: نعمت ا... یمینی، طراح صحنه و لباس: سهیل می‌رسپاسی، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح مرزی.

برچسب‌ها:

نظر شما