شناسهٔ خبر: 18966 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نخستین کارگاه غیرحضوری پیوست‌نگاری فرهنگی آغاز به کار کرد

نخستین کارگاه غیرحضوری پیوست‌نگاری فرهنگی در قالب ویدئوکنفرانس در مراکز دانشگاه‌ پیام نور کشور به صورت همزمان آغاز به کار کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس، نخستین کارگاه غیرحضوری پیوست‌نگاری فرهنگی به همت سازمان بسیج اساتید کشور در قالب ویدئوکنفرانس در مراکز دانشگاه‌ پیام نور کشور به صورت همزمان آغاز به کار کرد.

در این مراسم که در راستای اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در جهت نگارش پیوست‌نگاری فرهنگی و ارتقای سطح توانمندی اساتید بسیجی توسط سازمان بسیج اساتید برگزار شد، یک هزار استاد بسیجی در سراسر کشور به همراه سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید، حسن بنیانیان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و پیوست‌نگاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فرامرز  عابدینی مسئول کارگاه پیوست‌نگاری سازمان بسیج اساتید و ابوالفضل فراهانی رئیس دانشگاه پیام نور حضور داشتند.

در ادامه این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس در 31 استان کشور به صورت همزمان برگزار می‌شد ابوالفضل فراهانی رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: امیدوارم این حرکت ارزشمند که همزمان در ماه مبارک رمضان و شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت بسیج اساتید کشور کلید خورده است، نتایج و دستاوردهای ماندگاری داشته باشد.

وی افزود: بنده مراتب آمادگی دانشگاه پیام نور را در سطح کشور برای همکاری در اجرای این حرکت فرهنگی که توسط سازمان بسیج اساتید کشور پیگیری می‌شود را اعلام می‌‌کنم.

فراهانی در پایان تصریح کرد: ما از هیچ نوع همکاری برای این گونه اقدامات فرهنگی دریغ نمی‌کنیم و امیدواریم بتوانیم بیش از گذشته در کنار بسیج اساتید و همراه با این اساتید برای این گونه فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی باشیم.

نظر شما