شناسهٔ خبر: 18971 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کانون نویسندگان فرهنگ اسلامی اعلام موجودیت کرد

کانون نویسندگان فرهنگ اسلامی با حضور بیش از 40 نفر از نویسندگان دفتر نشر فرهنگ اسلامی اعلام موجودیت کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، شب گذشته و در آستانه ميلاد حضرت امام حسن مجتبي (عليه السلام) بيانيه تاسيس کانون نویسندگان فرهنگ اسلامی با حضور بیش از چهل نفر از نویسندگان دفتر نشر فرهنگ اسلامي  امضاء شد و این تشکل رسماً شکل‌گیری خود را اعلام کرد.

امضا كنندگان اين بيانيه پس از اشاره به فرهنگ به عنوان مهمترين وجه انقلاب اسلامي و تاثير آن در سايركشورهاي جهان به ويژه كشورهای حوزه جغرافيايی تمدن اسلامی، و برشمردن مهمترين وجه حملات نظام جهانی الحاد به همين وجه فرهنگی، اعلام كردند: ما نویسندگان حوزه فرهنگ و اندیشه اسلامی که آثارمان بوسیله دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است با اتکال به ذات اقدس الهی و عنایات ویژه حضرت ولی عصر(عج) موجودیت کانون نویسندگان فرهنگ اسلامی ایران را اعلام می‌کنیم تا با هماهنگی و هم فکری با یکدیگر در جهت شکوفائی هرچه بیشتر فرهنگ اسلامی در ایران و در صورت امکان در حوزه تمدنی فرهنگ اسلامی کوشش نمائیم.

امضاكنندگان اين بيانيه اقدام خود را کوششي درلبیک، به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و مهندسی فرهنگی براساس ارزشهای انقلاب اسلامی خواندند.

همچنين در اين نشست دفتر نشر فرهنگ اسلامي مامور شد تا مراحل قانوني ثبت اين كانون را دنبال كند. يكي از امضاكنندگان اين بيانيه به خبرنگار ما گفت که به امید خدا در آينده نزديك جزئيات بيشتري درباره برنامه ها و اعضای مؤسس اين كانون و نیز چگونگی عضوگیری آن اعلام خواهد شد.

نظر شما