شناسهٔ خبر: 19052 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رشد ۴۰ درصدی پذیرش دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه علوم و معارف قرآن

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از رشد ۴۰ درصدی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد اکبری، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اعلام این خبر افزود: در سال تحصیلی جدید با تلاش و کوشش این معاونت، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با افزایش تعداد پذیرش دانشجو در مقطع دکتری، گامی نو در مسیر تربیت و پرورش نخبگان و علاقه مندان به ساحت نورانی قرآن کریم خواهد برداشت.

اکبری ضمن اشاره به اینکه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم امسال در مقطع دکتری ۱۲ نفر دانشجو می پذیرد ، اظهار کرد: تعداد ۸۳ نفر از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور به این دانشگاه معرفی گردیده اند که پس از مصاحبه علمی، ۱۲ نفر مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم خواهند شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم همچنین از پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: این دانشگاه در مقطع دکتری از داوطلبان واجدالشرایط (استعدادهای درخشان) به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و ارسال مدارک در این فراخوان شرکت کنند.

نظر شما