شناسهٔ خبر: 19065 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

صدا و سیما بیشترین اطلاع رسانی را از جنایات صهیونیست‌ها کرد

رئیس رسانه ملی در بازدید از برنامه «بیست چهارده» گفت: رسانه ملی اوج قساوت‌های صهیونیست‌ها را در کشتار مردم بی‌دفاع غزه برای مردم دنیا بخوبی بازگو کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما  بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را در استودیوی برنامه «بیست چهارده» تماشا کرد و پس از آن از عوامل تولید این برنامه تشکر کرد.

ضرغامی در این بازدید که در فضایی صمیمی برگزار شد پوشش بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را در رسانه ملی گسترده ارزیابی کرد و گفت: هم در حوزه خبر، هم در سیما و هم در صدا، برنامه‌ها و گزارش‌های خوب و موفقی از این مسابقات پخش شد.

وی افزود: همه ۶۴ بازی این جام از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شد و در کنار آن کار‌شناسان خبره فوتبال تحلیل‌های خوبی را به مخاطبان ارائه دادند و در مجموع پوشش خوبی بر جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشتیم.

رئیس رسانه ملی افزود: امسال هم حمایت رسانه ملی از تیم ملی ادامه خواهد یافت و فوتبالیست‌های کشورمان مطمئن باشند در بازی‌های جام ملت‌های آسیا رسانه ملی از آن‌ها حمایت کامل می‌کند.

ضرغامی در پایان این بازدید درباره موضوع غزه و حملات صهیونیست‌ها همزمان با برگزاری بازی‌های جام جهانی فوتبال گفت: صهیونیست‌ها احساس می‌کردند از سرگرمی رسانه‌ها به بازی‌های جام جهانی بهره خواهند برد تا جنایت‌هایشان مخفی بماند اما دیدیم که رسانه‌های مستقل به خصوص رسانه ملی در شبکه‌های داخلی و به ویژه برون‌مرزی بیشترین اطلاع رسانی را از این جنایات کردند تا اوج قساوت‌های آنان را در کشتار مردم بی‌دفاع غزه برای مردم دنیا بازگو کنند.

نظر شما